مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 18:572023-02-12سياسي

آزادی 12 زندانی به مناسبت دهه فجر در مهریز


به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و از طریق ارفاقات قانونی 12 زندانی محکوم در حوزه موادمخدر آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، غلامعلی دهشیری عصر امروز در جمع زندانیان آزاد شده با اشاره به سنگین بودن قانون مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: هدف از قانون مبارزه با مواد مخدر ریشه کن کردن این بلای خانمان سوز در کشور است.

وی افزود: گردش مالی بالای این حوزه باعث شده تا عده ای با بهانه های مختلف درگیر این بلای خانما سوز شوند و علاوه بر آسیب به خود و خانواده خود خانواده های بسیاری را به نابودی بکشند.

رییس کل دادگستری استان یزد با بیان این که در این ایام آزادی بخش قدر آزادی به دست آمده را بدانید و با تقویت اراده خود به جامعه بازگردید و زندگی سالمی را آغاز کنید، گفت: با پیشنهاد هوشمندانه و تحسین برانگیز رییس قوه قضاییه و لطف و تدبیر مقتدرانه مقام معظم رهبری با عفو پدرانه فریب خوردگان متنبه اغتشاشات اخیر،  روحیه امید و نشاط اجتماعی و انسجام ملی خوبی را در بین زندانیان و خانواده آن ها به پا کرد.

دهشیری تصریح کرد: گاهی این ارفاقات قانونی و دلسوزانه قضات بلحاظ شرایط مددجو می تواند برخی نقدها را  در پی داشته باشد، اما امید است این دلسوزی و خیرخواهی قضات زمینه بازگشت به زندگی شرافتمندانه شما را فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 12 زندانی به مناسبت دهه فجر در مهریز

آزادی 12 زندانی به مناسبت دهه فجر در مهریز