مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 19:152023-02-12سياسي

رشددهندگی و مطالبه گری وظیفه رسانه ها در تحقق گام دوم انقلاب است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، رشد دهندگی و مطالبه گری را دو وظیفه اساسی اصحاب فرهنگ و رسانه در تحقق گام دوم انقلاب عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید محمد حسین بلاغی در نشست تبیین رسالت اصحاب فرهنگ و رسانه در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار کرد: این بیانیه در حقیقت دومین گام انقلاب اسلامی در مسیر خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی است چرا که انقلاب اسلامی با طی مسیری چهل ساله به یک بلوغ و شکوفایی رسیده و این بیانیه ترسیم کننده دومین گام بلند چنین انقلابی است.

وی خاطرنشان کرد: باید با پرهیز از نگاه به آن در مقام سند و ابلاغیه های معمول و دولتی، بدانیم که بیانیه گام دوم مانیفست و نقشه راهی برای کل نظام به ویژه در زمینه خودسازی، پیشرفت و تعالی، جامعه سازی و تمدن سازی نوین ایرانی و اسلامی است.

بلاغی ادامه داد: فرهنگ، هنر و رسانه یکی از ابزارهای مهم برای تحقق توصیه های هفت گانه رهبر معظم انقلاب در این بیانیه است و اگر این جامعه حائز دو مؤلفه باشد به طور حتم به عنوان پرچم دار تحقق بیانیه خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی افزود: یکی از این دو مؤلفه ویژگی رشد دهندگی و تعالی بخشی حوزه فرهنگ، هنر و رسانه است و هر وقت در انجام این وظیفه موفق عمل کرده ایم در پی آن شاهد رشد در عرصه های مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشددهندگی و مطالبه گری وظیفه رسانه ها در تحقق گام دوم انقلاب است

رشددهندگی و مطالبه گری وظیفه رسانه ها در تحقق گام دوم انقلاب است