مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 19:202023-02-12سياسي

«طلایه داران شکوه خلیج فارس» یک جشن مردمی بود


رییس حوزه هنری خوزستان با اشاره به برگزاری جشن طلایه داران شکوه خلیج فارس در استان گفت: این رویداد یک جشن مردمی و نیاز بود تا برگزار شود چون با خلأ چنین رویدادهایی روبه رو هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد شهباز گهرویی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشن طلایه داران شکوه خلیج فارس اظهار کرد: قرار شد که در چهار استان جنوبی کشور که با خلیج فارس هم جوار هستند، رویداد مشترک فرهنگی و هنری شکل بگیرد که آغاز آن از خوزستان و پایان آن در سیستان و بلوچستان است.

وی با بیان اینکه این رویداد در استان های خوزستان، هرمزگان، بوشهر و سیستان و بلوچستان برگزار می شود، افزود: جشن طلایه داران شکوه خلیج فارس با هدف گرامیداشت پیروز انقلاب اسلامی و ایجاد شور و نشاط میان مردم و با همکاری جمعی از دستگاه های فرهنگی و هنری خوزستان برگزار شد.

رییس حوزه هنری خوزستان درباره بخش ها و محتوای جشن طلایه داران شکوه خلیج فارس به عنوان رویداد فرهنگی و هنری گفت: پخش تئاتر، انیمیشن، سرودخوانی، قصه گویی و قصه خوانی برای کودکان، ایستگاه نقاشی برای کودکان، شعرخوانی کودکان، جنگ شادی، سیاه چادر بختیاری و عربی و پذیرایی با قهوه عربی و چای و توزیع آش داغ و پخش مستندهای هنری و فرهنگی از بخش های مختلف این جشن بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«طلایه داران شکوه خلیج فارس» یک جشن مردمی بود

«طلایه داران شکوه خلیج فارس» یک جشن مردمی بود