مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 19:252023-02-12سياسي

فساد در هر نقطه و به هر شکل به عنوان خط قرمز قوه قضاییه است


رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: فساد در هر نقطه، به هر اندازه و هر شکل به عنوان خط قرمز است و به شدت با آن برخورد خواهد شد.

- ایسنا/کرمان رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: فساد در هر نقطه، به هر اندازه و هر شکل به عنوان خط قرمز است و به شدت با آن برخورد خواهد شد.

حجت الاسلام علی عبداللهی 23 بهمن ماه در آیین تکریم و معارفه رؤسای حفاظت و اطلاعات دادگستری استان کرمان با اشاره به حوادث اخیر در کشور اظهار کرد: در قضایای اخیر نیروهای پر تلاش، مؤمن و خستگی ناپذیر امنیتی، حفاظتی و نظامی مخلصانه و با تمام وجود از شرافت اسلام، قرآن و ملت ایران دفاع کردند.

وی افزود: دشمنان تمام قد به جنگ با نظام آمدند و می خواستند با ضربه زدن به اصل دین و باورهای اعتقادی مردم، اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال ببرند، که با حضور مقتدرانه نیروهای انقلاب نقشه شوم آنها یک بار دیگر نقش بر آب شد.

عبداللهی با تبیین اهداف و ترسیم خط رسانه ای دشمن افزود: انقلاب زدایی و بی هویت کردن انقلاب اسلامی به ویژه در بین نسل جوان به عنوان یک راهبرد و از اهداف جدی دشمنان نظام است که این بار می خواستند با تبلیغات گسترده و مسموم و با به خدمت گرفتن تمام توان رسانه ای و طرح ادعای پوچ حمایت از آزادی به آن دست یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فساد در هر نقطه و به هر شکل به عنوان خط قرمز قوه قضاییه است

فساد در هر نقطه و به هر شکل به عنوان خط قرمز قوه قضاییه است