مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 20:002023-02-12سياسي

جانشین فراجا: شهید حاج «حسن شاطری» فراموش شدنی نیست


سردار شهید، حاج «حسن شاطری»، رییس هیأت ایرانی بازسازی لبنان که به دست تروریست های صهیونیستی به شهادت رسید، فراموش شدنی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار قاسم رضایی، جانشین فراجا امشب در مراسم بزرگداشت شهید حاج حسن شاطری در بیت الزهرای سمنان اظهار کرد: سردار شهید، حاج حسن شاطری ، رییس هیأت ایرانی بازسازی لبنان از افراد تأثیرگذار در جبهه مقاومت و مردی بود که تمام وجودش را برای اسلام و انقلاب اسلامی و مردم مظلوم منطقه گذاشت.

وی تصریح کرد: این شهید والامقام که به دست تروریست های صهیونیستی به شهادت رسید، هرگز فراموش شدنی نیست و آزادی خواهان منطقه به ویژه در کشور لبنان همواره به یاد او و خدمات بی دریغش خواهند بود.

جانشین فراجا گفت: شهید حاج حسن شاطری امروز در جمع ماست و از گرامیداشت ایام الله دهه فجر توسط ملت بابصیرت ایران با این حضور گسترده و خلق حماسه ای بی نظیر قطعاً خوشحال است.

رضایی به بیان خاطراتی از همرزم خود، شهید حاج حسن شاطری پرداخت و با برشمردن ویژگی های بی بدیل این شهید جهان وطن، بیان کرد: شهید شاطری در خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کرد و همواره در تمامی میادین رفع محرومیت ها حضور داشت.

دهمین سالگرد شهادت حاج حسن شاطری با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین فراجا: شهید حاج «حسن شاطری» فراموش شدنی نیست

جانشین فراجا: شهید حاج «حسن شاطری» فراموش شدنی نیست