مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 20:052023-02-12سياسي

اجرای عدالت و تبعیت از قانون مهمترین مولفه کارآمدسازی نظام است


شناساندن مجرای کارآمدی نظام یک ضرورت بوده و اجرای عدالت و تبعیت از قانون مهمترین مولفه کارآمد سازی نظام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حامد عاملی بعدازظهر یکشنبه در آیین تکریم و معارفه بازرسان کل سابق و جدید استان اردبیل توجه به کار آمدی و ناکارآمدی نظام را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: شناساندن مجرای کارآمدی نظام یک ضرورت بوده و اجرای عدالت و تبعیت از قانون مهمترین مؤلفه کارآمد سازی نظام است.

وی با اشاره به نقش سازمان بازرسی کل کشور، افزود: توجه به اجرای عدالت، توجه به کیفیت، شناسایی نقاط ضعف مقررات از مهمترین رسالت سازمان بازرسی است که می تواند در ارائه خدمت گذاری مطلوب به مردم بسیار مؤثر واقع شود.

استاندار اردبیل بر لزوم هماهنگی روز افزون بین دستگاه های اجرایی به منظور استفاده بیش از پیش از ظرفیت ها و ارتقای شاخص های توسعه استان تاکید کرد و گفت: حمایت های دستگاه قضایی استان در راستای اقدامات قانونی دستگاه های اجرایی برای فراهم کردن مسیر برای خدمت گذاری مطلوب به مردم مورد تقدیر است.

عاملی با قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: حضور گسترده و بی سابقه مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه وظیفه ما را در رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم دو چندان می کند لذا باید با تمام توان برای امنیت، آرامش و رفاه مردم ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای عدالت و تبعیت از قانون مهمترین مولفه کارآمدسازی نظام است

اجرای عدالت و تبعیت از قانون مهمترین مولفه کارآمدسازی نظام است