مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 20:132023-02-12سياسي

جانشین فراجا: شهید حاج «حسن شاطری» فراموش شدنی نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار قاسم رضایی، جانشین فراجا امشب در مراسم بزرگداشت شهید حاج حسن شاطری در بیت الزهرای سمنان اظهار کرد: سردار شهید، حاج حسن شاطری ، رییس هیأت ایرانی بازسازی لبنان از افراد تأثیرگذار در جبهه مقاومت و مردی بود که تمام وجودش را برای اسلام و انقلاب اسلامی و مردم مظلوم منطقه گذاشت.

وی تصریح کرد: این شهید والامقام که به دست تروریست های صهیونیستی به شهادت رسید، هرگز فراموش شدنی نیست و آزادی خواهان منطقه به ویژه در کشور لبنان همواره به یاد او و خدمات بی دریغش خواهند بود.

جانشین فراجا گفت: شهید حاج حسن شاطری امروز در جمع ماست و از گرامیداشت ایام الله دهه فجر توسط ملت بابصیرت ایران با این حضور گسترده و خلق حماسه ای بی نظیر قطعاً خوشحال است.

رضایی به بیان خاطراتی از همرزم خود، شهید حاج حسن شاطری پرداخت و با برشمردن ویژگی های بی بدیل این شهید جهان وطن، بیان کرد: شهید شاطری در خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کرد و همواره در تمامی میادین رفع محرومیت ها حضور داشت.

دهمین سالگرد شهادت حاج حسن شاطری با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، فرمانده سپاه استان سمنان و شماری از مسؤولان و مردم در مجتمع بیت الزهرا (س) سمنان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین فراجا: شهید حاج «حسن شاطری» فراموش شدنی نیست

جانشین فراجا: شهید حاج «حسن شاطری» فراموش شدنی نیست