مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 20:552023-02-12ورزشي

دوومیدانی از سایر رشته های ورزشی کم هزینه تر است


دوومیدانی نه تنها هزینه های کمتری نسبت به سایر رشته های ورزشی دارد بلکه در المپیک بیشترین مدال را کسب می کند.

- ایسنا/خراسان رضوی هاشم صیامی گفت: دوومیدانی نه تنها هزینه های کمتری نسبت به سایر رشته های ورزشی دارد بلکه در المپیک بیشترین مدال را کسب می کند.

رییس فدراسیون دوومیدانی کشور در مجمع انتخاباتی ریاست هیات دوومیدانی خراسان رضوی که ظهر امروز، 23 بهمن، با پیروزی امین زاده به پایان رسید، اظهار کرد: پس از اتمام دوره مدیریتم در فدراسیون به مشهد برمی گردم و به مربی گری می پردازم.

وی افزود: یکی از مهمترین اقدامات، حضور پررنگ دبیر کل فدراسیون جهانی دوومیدانی و نمایندگانی از کشورهای آفریقایی و عربی در مسابقات بین المللی جام امام رضا(ع) در مشهد بود.

این مسابقات در تقویم فدراسیون جهانی نیز ثبت شده که علت آن حضور داوران، مربیان و ورزشکاران و همچنین امکانات مطلوب مشهد بود.

رییس فدراسیون دوومیدانی کشورمان با اشاره به قهرمانی بانوان ورزشکار خراسانی در مسابقات بین المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع) ادامه داد: ورزشکاران ما در میادین بین المللی برای کسب مقام قهرمانی جنگیدند.

این رشته در خراسان رضوی جایگاه اول را دارد، از سوی دیگر شرایط استعدادیابی در شهرستان های خراسان رضوی از جمله قوچان، کاشمر، نیشابور، درگز و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوومیدانی از سایر رشته های ورزشی کم هزینه تر است

دوومیدانی از سایر رشته های ورزشی کم هزینه تر است