موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 21:102023-02-12اقتصادي

تفاهمنامه هلال احمر با سازمان هواپیمایی/امدادهوایی سرعت می یابد


تفاهم نامه همکاری های مشترک میان جمعیت هلال احمر و سازمان هواپیمایی کشوری با حضور روسای دو مجموعه به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امروز تفاهم نامه همکاری میان سازمان هواپیمایی کشور و جمعیت هلال احمر با هدف توسعه همکاری های مشترک امضا شد.

رییس جمعیت هلال احمر در این مراسم با اشاره به این که فعالیت های هلال احمر، عام المنفعه و بشردوستانه است، گفت: جنس کار هلال احمر از جنس نجات جان بشریت و کاهش آلام بشری است و این خدمات بی حد و مرز است.

پیرحسین کولیوند با اشاره به این که برای ارائه بهتر خدمات به حادثه دیدگان، نیاز به همکاری سازمان هاست، افزود: ارائه خدمات به نیازمندان در حوادث و بحران ها با کمک سازمان هواپیمایی کشور، با سرعت بیشتری انجام می شود.

کولیوند با اشاره به همکاری مشتر هلال احمر با هواپیمایی کشوری در مراسم اربعین حسینی گفت: هر زمان که بحران وجود داشته، گره کار با کمک این سازمان حل شده است.

در بحران های اخیر در زلزله های خوی، ترکیه و سوریه و در بدترین شرایط پروازها هماهنگ شد و اولین هواپیمایی که در ترکیه و سوریه نشست، هواپیمای ایران بود.

محمدی بخش، رییس سازمان هواپیمایی کشور نیز در این مراسم گفت: ظرفیت جمعیت هلال احمر بزرگ و میلیونی است که باید از این ظرفیت برای توانمندسازی نیروها و خدمت بیشتر به مردم استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهمنامه هلال احمر با سازمان هواپیمایی/امدادهوایی سرعت می یابد

تفاهمنامه هلال احمر با سازمان هواپیمایی/امدادهوایی سرعت می یابد