مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 21:252023-02-12سياسي

ملت ایران اسلامی به سوی آینده ای روشن در حال حرکت هستند


معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی راهبری و امور مجلس وزارت دفاع گفت: با گذشت 44 سال از پیروزی انقلاب مردم با وحدت، همدلی و پایبندی به ولایت، اسلام و آرمان های انقلاب توطئه و فتنه ها زیای را خنثی کرده و با موفقیت به سوی آینده ای روشن در حال حرکت است.

- سردار رضا طلایی نیک در آیین پاسداشت مروج کتابخوانی شهید رجبعلی عسگری که با حضور فرماندار شهرستان بهار و جمعی از مسئولان و خانواده معظم شهدا در شهر لالجین برگزار شد، اظهار کرد: حضور با شکوه مردم در 22 بهمن نشان داد که مردم ایران اسلامی با وجود همه مشکلات، توطئه های و تحریم های دشمنان به انقلاب و آرمان های آن وفادار هستند.

️وی ملت ایران اسلامی را ملتی تاریخ ساز دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران مبنای 59 ساله دارد، دهه 40 روز 15 خرداد مبنای آغاز عملیاتی انقلاب اسلامی بوده و طی 44 سال از پیروزی انقلاب هر سال انقلاب اسلامی پیروز می شود و این پیروزی ها را در راهپیمایی 22 بهمن جشن می گیرد و راهپیمایی امسال نیز یکی از روزهای پیروزی انقلاب بود.

️طلایی نیک با اشاره به پیشرفت های ایران اسلامی در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری گفت: به برکت انقلاب اسلامی و تلاش های جوانان مومن و انقلابی هم اکنون در رتبه های اول تا 15 در حوزه های مختلف علمی، نظامی، پزشکی در دنیا و منطقه قرار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران اسلامی به سوی آینده ای روشن در حال حرکت هستند

ملت ایران اسلامی به سوی آینده ای روشن در حال حرکت هستند