مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 23:002023-02-12سياسي

ضرورت احیای بافت تاریخی شیراز


عضو هیئت رییسه شورای شهر شیراز با تاکید بر ضرورت احیای بافت تاریخی این کلانشهر، گفت: شرایط فعلی بافت شرایط خوبی نیست و صرف ثابت نگه داشتن بافت از اینکه اتفاقی در آن نیافتد باعث می شود که هویت خود را از دست بدهد.

- مهدی نصیری یکشنبه 23 بهمن در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی از مردم به جهت شرکت در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و تشکر کرد.

نائب رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر شیراز که به عنوان ناظر منطقه بافت تاریخی در سال جاری مشکلات و اتفاقات این منطقه را پیگیری می کند، عنوان کرد: بافت تاریخی، فرهنگی بخشی از هویت اسلامی، ایرانی و شیرازی ماست و حفظ و احیاء آن بر همه ما لازم و ضروری است.

او تصریح کرد: شرایط فعلی بافت شرایط خوبی نیست و صرف ثابت نگه داشتن بافت از اینکه اتفاقی در آن نیافتد باعث می شود که هویت خودش را از دست بدهد و به مرور زمان دچار خرابی شود.

کما اینکه در حال حاضر هم در برخی از نقاط بافت این اتفاق افتاده و اگر ما توجهی به احیای بافت نداشته باشیم توسط مالکان هم به خوبی نگهداری نخواهد شد و اقبالی به سرمایه گذاری در این منطقه هم وجود نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت احیای بافت تاریخی شیراز

ضرورت احیای بافت تاریخی شیراز