مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 23:152023-02-12ورزشي

بسترهای گردشگری ورزشی در گیلان فراهم است


استاندار گیلان، با بیان اینکه بسترهای گردشگری ورزشی در استان فراهم شده است، گفت: حضور 800 شطرنج باز از 16 کشور دنیا در مسابقات بین المللی دریای کاسپین جام رشت نشان دهنده ظرفیت های بالای گیلان برای توسعه ورزش و گردشگری ورزشی است.

- اسدالله عباسی امروز در آیین افتتاحیه نوزدهمین دوره مسابقات شطرنج دریای کاسپین جام رشت ، اظهار کرد: میزبانی گیلان در رویدادهای بین المللی نشان دهنده ظرفیت این استان نخبه پرور در بخش های مختلف است.

وی با اشاره به حضور شطرنج بازان 16 کشور دنیا در مسابقات جام رشت، افزود: 800 شطرنج باز در مسابقات بین المللی کاسپین جام رشت شرکت کردند که فضای رقابتی خوبی را برای ورزشکاران این رشته فراهم کرده است.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه بسترهای گردشگری ورزشی در استان فراهم شده است، گفت: حضور ورزشکاران از کشورهای دنیا در گیلان می تواند فرصت خوبی برای توسعه گردشگری بویژه گردشگری ورزشی باشد که این زمینه نیز باید فراهم شود.

عباسی با بیان اینکه گیلان میزبان سفرای ورزشی کشورهای دنیا در جام رشت است، اضافه کرد: باید برای ورزشکارانی که از کشورهای دیگر در این مسابقات شرکت می کنند بسته های فرهنگی توام با آداب و رسوم گیلانی مهیا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسترهای گردشگری ورزشی در گیلان فراهم است

بسترهای گردشگری ورزشی در گیلان فراهم است