مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 23:252023-02-12ورزشي

حضور بالغ بر 15 کشور در مسابقات شطرنج «جام رشت»


مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، با بیان اینکه بالغ بر 15 کشور دوست و همسایه در مسابقات سطرنج دریای کاسپین «جام رشت » حضور دارند، تصریح کرد: این رویداد فرهنگی و اجتماعی است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، با بیان اینکه بالغ بر 15 کشور دوست و همسایه در مسابقات سطرنج دریای کاسپین جام رشت حضور دارند، تصریح کرد: این رویداد فرهنگی و اجتماعی است.

جهانبخش آرمان امروز در آیین افتتاحیه نوزدهمین دوره مسابقات شطرنج دریای کاسپین جام رشت ، اظهار کرد: بی شک برگزاری چنین رویداد بزرگ بین المللی افتخاری برای جامعه ورزشی استان گیلان است.

وی با بیان اینکه در این رویداد فرهنگی و اجتماعی بالغ بر 15 کشور دوست و همسایه حضور دارند، تصریح کرد: امروز افتخار داریم افتتاحیه فستیوال جام بین المللی دریای کاسپین به نام جام رشت را در گیلان میزبانی کنیم و امیدوارم میزبان خوبی برای همه شرکت کنندگان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: ورزش پدیده ای است که در آن ورزشکاران کشورهای مختلف جهان توانسته اند با کنش های طاقت فرسای خود در برهه های گوناگون سبب توسعه گفتمان بین نظام های اجتماعی شده و در واقع کاهش تنش های اجتماعی و توسعه راهبردهای کلان جوامع را سبب شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بالغ بر 15 کشور در مسابقات شطرنج «جام رشت»

حضور بالغ بر 15 کشور در مسابقات شطرنج «جام رشت»