مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 00:172023-02-12سياسي

تدابیر دولت عراق برای حمل و نقل و تامین انرژی مراسم میلیونی کاظمیه


نهادهای دولتی عراق اعلام کردند که به منظور تضمین موفقیت برگزاری مراسم راهپیمایی میلیونی و زیارت کاظمیه در سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) همه تدابیر لازم را اتخاذ کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری دولتی عراق (واع)، مقامات دولت عراق اعلام کردند که همه ظرفیت های لازم را برای برگزاری موفق راهپیمایی اربعین به مناسبت شهادت امام موسی کاظم(ع) را به کار گرفته اند.

پیاده روی میلیونی مردم به سمت حرم مطهر امامین کاظمین به مناسبت شهادت امام موسی کاظم (ع) هم از سه روز پیش آغاز شده است.

وزارت برق عراق روز یکشنبه اعلام کرد که به منظور تضمین موفقیت برگزاری مراسم کاظمیه در سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) حداکثر توان و ظرفیت خود را بسیج کرده است.

در بیانیه این وزارتخانه آمده است: زیاد علی فاضل، وزیر برق دستور تشکیل اتاق عملیاتی تا پایان مراسم زیارت شهادت امام موسی کاظم العلیه السلام را صادر کرد.

بر اساس این بیانیه، اتاق عملیات، اجرای طرح بسیج کارکنان و نیروهای وزارتخانه و آماده سازی الزامات فنی و تلاش کامل خدماتی به زائران را تا پایان مراسم بر عهده خواهد گرفت و بخش قدیمی بغداد و مسیرهای راهپیمایی تا کاظمین در طول این مدت از جدول قطعی های برنامه ریزی شده برق مستثنی خواهد بود و برق مراسم عزاداری عزادار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر دولت عراق برای حمل و نقل و تامین انرژی مراسم میلیونی کاظمیه

تدابیر دولت عراق برای حمل و نقل و تامین انرژی مراسم میلیونی کاظمیه