مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 07:302023-02-13اقتصادي

هر 8 سال نیازمند نصب نیروگاهی با ظرفیت نیروگاه شهید سلیمی نکا هستیم


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان، گفت: برای تأمین برق پایدار در استان های مازندران و گلستان با توجه به رشد بار در این استان ها هر 8 سال نیازمند نصب نیروگاهی با ظرفیت نیروگاه شهید سلیمی نکا هستیم.

- ایسنا/مازندران مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان، گفت: برای تأمین برق پایدار در استان های مازندران و گلستان با توجه به رشد بار در این استان ها هر 8 سال نیازمند نصب نیروگاهی با ظرفیت نیروگاه شهید سلیمی نکا هستیم.

کوروش موسوی تاکامی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در بخش تولید و انتقال برق در استان های مازندران و گلستان نیازمند اجرای پروژه های بزرگی در راستای تأمین برق مطمئن و پایدار هستیم.

وی اظهار کرد: در بخش توزیع هم استان های مازندران و گلستان از شرایط خوبی برخوردار نیستند که امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی و هدایت مسئولان ذی ربط به اهداف تعیین شده دست یابیم.

موسوی تصریح کرد: در حال حاضر شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان با 157ایستگاه انتقال فوق توزیع نصب شده با ظرفیت حدود 18 هزار و 575 مگا ولت آمپر و 6 هزار کیلومتر مدار خط در بین 16 شرکت برق منطقه ای کشور رتبه هفتم را ازلحاظ حجم شبکه و رتبه سوم ازنظر تعداد مشترکان به خود اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر 8 سال نیازمند نصب نیروگاهی با ظرفیت نیروگاه شهید سلیمی نکا هستیم

هر 8 سال نیازمند نصب نیروگاهی با ظرفیت نیروگاه شهید سلیمی نکا هستیم