مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 07:402023-02-13اقتصادي

فاز دوم فروآلیاژ کرمانشاه سال آینده استارت می خورد


مدیر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، عملیات اجرایی فاز دوم کارخانه فروآلیاژ اوایل سال آینده آغاز شود.

- فاز دوم "فروآلیاژ" کرمانشاه سال آینده استارت می خورد ایسنا/کرمانشاه مدیر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، عملیات اجرایی فاز دوم کارخانه فروآلیاژ اوایل سال آینده آغاز شود.

فرید خلیلی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تصمیم سرمایه گذاران چینی برای اجرای فازدوم پروژه فروآلیاژ که فاز اول آن اواخر سال گذشته در اسلام آبادغرب به بهره برداری رسید، افزود: این طرح در فضایی به وسعت 18 تا 20 هکتار و در شهرک صنعتی زاگرس کرمانشاه اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری این طرح حدود 30 میلیون یورو است و آنطور که سرمایه گذار اعلام کرده ظرف مدت کمتر از یک سال به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کرمانشاه ظرفیت فاز دوم فروآلیاژ را حدود 30 هزار تن در سال برآورد کرد که دو برابر واحد اسلام آبادغرب است و یادآور شد: این پروژه برای 300 نفر به صورت مستقیم ایجاد شغل خواهد داشت.

به گفته خلیلی، فاز دوم فروآلیاژ هم اکنون در مرحله اخذ مجوز سرمایه گذاری خارجی بوده و استعلامات آن تا حدودی پیش رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز دوم فروآلیاژ کرمانشاه سال آینده استارت می خورد

فاز دوم فروآلیاژ کرمانشاه سال آینده استارت می خورد