مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 08:302023-02-13سياسي

شناسایی عوامل تهدید باروری در حوزه آلاینده های زیست محیطی


مشاور امور بانوان و خانواده ریاست سازمان حفاظت محیط زیست از شناسایی عوامل تهدید باروری در حوزه آلاینده های زیست محیطی و ارسال گزارش تحلیلی به سازمان پدافند غیر عامل کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا انجم شعاع در جلسه گزارش عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست در زمینه اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، با تاکید بر لزوم اجرای بند به بند این قانون، اظهار کرد: باید مسؤولیت معاونت های مختلف سازمان در اجرای این قانون دقیق ترمشخص شود و هر معاونت تکالیف محوله خود را به طور کامل اجرا نماید.

وی با اشاره به ماده 20 این قانون مبنی بر تشویق همکارانی که ازدواج کرده یا دارای فرزند می شوند، گفت: البته این ماده قانونی در سازمان حفاظت محیط زیست اجرا شده است اما اگر تخصیص بیشتری به سازمان صورت بگیرد می توانیم پاداش همکاران را افزایش دهیم.

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: از گذشته در سنت ما ایرانی ها بوده است که اگر کسی ازدواج می کرد یا بچه دار می شد برای او چشم روشنی می بردند.

اکنون هم شایسته است تا این موضوع را به یک فرهنگ در سازمان تبدیل و این سنت حسنه را احیا کنیم.

انجم شعاع افزود: در مراسم تجلیل از دانش آموزان نمونه همکاران سازمان، از افرادی که به تازگی ازدواج کرده یا خداوند به آنها فرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی عوامل تهدید باروری در حوزه آلاینده های زیست محیطی

شناسایی عوامل تهدید باروری در حوزه آلاینده های زیست محیطی