مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 08:332023-02-13اقتصادي

تنوع سبد محصولات صادراتی زنجان بیشتر شود


رییس سازمان صمت استان زنجان از عضویت 86 درصدی صادرکنندگان در اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان خبر داد.

- مجید گلشنی شامگاه دیروز (23 بهمن ماه) در دیدار اعضای هیئت رییسه اتحادیه صادرکنندگان با تاکید بر لزوم ارتباط دوسویه با اتحادیه، اظهار کرد: اتحادیه ارتباطات مفید و رو به رشد با دستگاه ها و سازمان های دولتی دارد که رشد میزان صادرات نتیجه این ارتباطات است.

وی به هدف گذاری صادرات استان در سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: چشم انداز صادرات برای امسال 470 میلیون دلار در نظر گرفته شده بود، تاکنون 508 میلیون دلار صادرات انجام شده و تا پایان سال رشد مناسبی نسبت به هدف گذاری نیز خواهیم داشت.

این مسئول با بیان اینکه ایجاد تنوع در سبد محصولات صادراتی به خصوص در حوزه محصولات کشاورزی، صنایع غذایی، خدمات فنی و مهندسی و کشت فرازمینی پیگیری می شود، افزود: صادرات کالا با ارزش افزوده بالاتر در حوزه صنایع معدنی جایگاه ویژه در افزایش میزان صادرات استان در سال های آتی خواهد داشت.

رییس سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه در پرورش تاجر و تاسیس شرکت های تخصصی در ارائه خدمات صادراتی نیازمند بازنگری و توجه جدی هستیم، تصریح کرد: فقدان تاجر و شرکت های تخصصی در حوزه صادرات موجب شده تا برخی تولیدات استان مانند فرش و کفش توسط افراد و استان های دیگر صادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنوع سبد محصولات صادراتی زنجان بیشتر شود

تنوع سبد محصولات صادراتی زنجان بیشتر شود