مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 08:402023-02-13ورزشي

کلنگ زنی خانه وزنه برداری و افتتاح سالن وزنه برداری شهید سلیمی در رفسنجان


با حضور نایب رییس فدراسیون وزنه برداری، سالن وزنه برداری شهید سلیمی افتتاح و کلنگ خانه وزنه برداری رفسنجان به زمین زده شد.

- ایسنا/کرمان با حضور نایب رییس فدراسیون وزنه برداری، سالن وزنه برداری شهید سلیمی افتتاح و کلنگ خانه وزنه برداری رفسنجان به زمین زده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سالن وزنه برداری شهید سلیمی رفسنجان که با اعتبار 700 میلیون تومان به همت باشگاه صنعت مس رفسنجان نوسازی و بازسازی شده، گشایش یافت.

همچنین با حضور بهداد سلیمی نایب رییس فدراسیون وزنه برداری و مسئولین شهرستان، کلنک پروژه ساخت خانه وزنه برداری پهلوان محمد خان مجد با حمایت اداره ورزش و جوانان و خیّر گرانقدر خانواده مجد به زمین خورد.

نایب رییس فدراسیون وزنه برداری در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح مجدد سالن وزنه برداری شهید سلیمی رفسنجان، اظهار کرد: این سالن به خاطر این که سال ها استفاده شده بود وضعیت مناسبی نداشت که به همت مسئولین شهرستان و شرکت مس بازسازی شد که از جانب خود و فدراسیون از کسانی که زحمت کشیدند تا سالن به این وضعیت دربیاید تشکر می کنم.

وی همچنین با اشاره به کلنگ زنی خانه وزنه برداری رفسنجان ابراز امیدواری کرد شاهد و رشد و پیشرفت رشته وزنه برداری در رفسنجان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی خانه وزنه برداری و افتتاح سالن وزنه برداری شهید سلیمی در رفسنجان

کلنگ زنی خانه وزنه برداری و افتتاح سالن وزنه برداری شهید سلیمی در رفسنجان