مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 08:402023-02-13سياسي

خروجی دانشگاه ها باید متناسب با نیاز بازار کار و جامعه باشد


خروجی دانشگاه ها باید متناسب با نیاز بازار کار و جامعه باشد تا شاهد حضور تحصیل کرده های بیکار و یا مهاجرت دانشجویان به دیگر کشورها نباشیم.

- رییس سازمان امور دانشجویان گفت: خروجی دانشگاه ها باید متناسب با نیاز بازار کار و جامعه باشد تا شاهد حضور تحصیل کرده های بیکار و یا مهاجرت دانشجویان به دیگر کشورها نباشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان در بازدید از دانشگاه اردکان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: انتظار از دانشگاه ها این است که بتوانند به نیاز منطقه خود پاسخگو باشند و اگر این ماموریت به درستی محقق نشود، دانشگاه به رسالت خود به طور کامل عمل ننموده است.

دکتر داداش پور به همجواری و نزدیکی برخی دانشگاه ها در بسیاری از شهر و استان های کشور اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این همجواری و نزدیکی دانشگاه ها باید در راستای تکمیل هم و در تمایز رشته های درسی با یکدیگر باشد و بتوانند در کنار هم به هم افزایی و تکمیل ماموریت های منطقه ای منجر شوند.

وی با اشاره به نزدیکی دانشگاه میبد و اردکان، فاصله کمتر از ده کیلومتر را در صورت داشتن طرح و برنامه و اشتراک مساعی در تحقق ماموریت های منطقه ای سودمند ارزیابی کرد و گفت: میبد در صنعت سرامیک در کشور در جایگاه نخست قرار دارد و اگر در همین صنعت دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروجی دانشگاه ها باید متناسب با نیاز بازار کار و جامعه باشد

خروجی دانشگاه ها باید متناسب با نیاز بازار کار و جامعه باشد