مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 08:402023-02-13سياسي

نماینده دزفول: قطعا تحریم اثر دارد


سید احمد آوایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر امام امروز در قید حیات بود چه بسا مجلس قوی تری شکل می گرفت و به نظرم عملکرد طوری باشد که با مشارکت گسترده ای روبرو باشیم نمی شود که هم رد صلاحیت گسترده داشته باشیم و هم مشارکت گسترده! این دو با هم نمی خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از جماران؛ امروز دولت با مشکلات عدیده ای چون اقتصادی، سیاسی و اجتماعی روبه رو است؛ مشکلاتی که با تحریم نیز گره خورده است.

برخی کارشناسات بر این باورند در شرایط فعلی دولت دچار ضعف شدید در حوزه سیاست خارجی است و این در مناسبات بین المللی به شدت دیده می شود و حتی بهبود روابط با همسایگان در گرو برداشته شدن فشار تحریمی است.

در این باره سید احمد آوایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به خبرنگار جماران گفت: اگر کسی مانند احمدی نژاد بگوید تحریم کاغذ پاره است، این حرفی ناپخته و غیر واقعی است.

قطعا تحریم اثر دارد؛ چرا بگوییم بی اثر است؟! من معتقدم در بدنه سیستم اداری کشور، که منظورم تنها دولت نیست بلکه مجموعه نظام است؛ مشکلاتی چون فساد، ناکارآمدی، کارشکنی و نفوذ است و این بیماری زمینه ای باعث می شود تحریم اثر بگذارد.

ما اگر می توانستیم مسائل داخلی خود را حل کنیم آثار تحریم کمتر نمود پیدا می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده دزفول: قطعا تحریم اثر دارد

نماینده دزفول: قطعا تحریم اثر دارد