مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 09:052023-02-13اقتصادي

24 طرح صنعتی در خوزستان از تملک بانک ها خارج شدند


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: در سال جاری 24 طرح صنعتی در خوزستان از تملک بانک ها خارج شدند.

- علی مهدی پور در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تلاش برای بازگشت به تولید واحدهای صنعتی در خوزستان اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 24 طرح صنعتی در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان خوزستان از تملک بانک ها خارج شدند.

وی افزود: تملک طرح های صنعتی به دلیل دریافت مطالبات و معوقات بانکی نباید باعث توقف در اجرای این طرح ها شود و انتظار داریم روند تولید با چنین اقداماتی متوقف نشود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: امروزه فعالیت های اقتصادی به ویژه در عرصه تولید با تامین سرمایه ثابت و سرمایه در گردش محقق خواهد شد و این مساله به همکاری بانک های عامل وابسته است و کارآفرینان و مدیران صنایع برای موفقیت در فعالیت اقتصادی ناچار به اخذ تسهیلات از بانک ها هستند.

مهدی پور عنوان کرد: حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط در زمینه تامین مالی نیازمند توجه بیشتری از سوی بانک ها است و در این زمینه انتظار داریم تا بانک ها در توانمندسازی واحدهای تولیدی کوچک و متوسط همکاری بیشتری داشته باشند.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد تا با استفاده از ظرفیت های مختلف نسبت به بازگشت به تولید واحدهایی که در تملک بانک ها قرار دارند اقدام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 طرح صنعتی در خوزستان از تملک بانک ها خارج شدند

24 طرح صنعتی در خوزستان از تملک بانک ها خارج شدند