مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 09:062023-02-13سياسي

ملت ایران پیروز میدان جنگ ترکیبی پیچیده دشمن بود/ راهبرد غرب کاهش سرعت رشد ایران است


معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع با بیان اینکه ملت ایران پیروز میدان جنگ ترکیبی سخت دشمن بود گفت: راهبرد غرب کاهش رشد ایران اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار رضا طلایی نیک در ویژه برنامه شهیدی از تبار کتاب ، آیین پاسداشت شهید مروج کتابخوانی شهید رجبعلی عسگری در لالجین با بیان اینکه امروز شاهد پیروزی دوباره ملت ایران در یک جنگ ترکیبی سخت هستیم اظهار کرد: ملت ایران بیش از 30 هزار شهید تقدیم کردند تا انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و در 44 سال گذشته نیز هر سال پیروز میدان بودند که راهپیمایی 22 بهمن سند یکی از این پیروزی هاست.

وی با بیان اینکه پیروزی های ملت ایران استمرار داشته است افزود: امروز باید یک سوال را مطرح و به آن پاسخ داد که چرا با وجود مشکلات اقتصادی ملت رشید ایران اسلامی در 22 بهمن گسترده تر از هر سال در 1400 شهر و 38 هزار روستا وفادارانه به میدان آمدند و قاطعانه به فتنه های اخیر پایان دادند؟.

مردم ایران با انقلاب اسلامی هویت خود را یافت معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه این چرایی سه پاسخ دارد تصریح کرد: ملت ما در این انقلاب هویت خود را به دست آورده است، چرا که پیش از انقلاب هویت ایرانی در حال نابودی بود و رژیم شاه از هر رسانه ای که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران پیروز میدان جنگ ترکیبی پیچیده دشمن بود/ راهبرد غرب کاهش سرعت رشد ایران است

ملت ایران پیروز میدان جنگ ترکیبی پیچیده دشمن بود/ راهبرد غرب کاهش سرعت رشد ایران است