مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 09:072023-02-13سياسي

انتخاب 500 روستای مازندران به عنوان پایلوت طرح اقتصاد پایدار


مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران گفت: حدود 500 روستا را به عنوان طرح پایلوت توانمندسازی اقتصاد پایدار روستا انتخاب شد که قرار است این طرح در همه 3 هزار و 600 روستای استان اجرایی شود.

- علی اصغر احمدی مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به وجود 3هزار و 600 روستا در مازندران، افزود: حدود 2هزار و 227 روستا دارای دهیاری است که مدیریت آن توسط دهیاران در سطح روستاهای استان دنبال می شود و اداره کل امور روستایی استانداری مازندران هم در سیاست گذاری ها و هم حمایت اداری در سطح دهیاری ها و شوراها امور مربوط به روستاها را مدیریت می کند.

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران بیان کرد: در دولت سیزدهم علاوه بر اینکه توانستیم برای همه دهیارانی که چه ابقا شدند و چه برای آنهایی که جدید منصوب شدند با فرآیند اداری احکام را صادر کنیم و مشغول انجام کار هستند.

احمدی ادامه داد: علاوه بر آن در حمایت از حوزه عمرانی و اقتصادی روستاها در سال گذشته حدود 223 میلیارد تومان از محل اعتبارات حوزه روستایی توانستیم به دهیاری های استان تزریق کنیم و آنها هم در حوزه عمرانی و اقتصادی و مواردی که در بودجه دیده شده بود، کار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب 500 روستای مازندران به عنوان پایلوت طرح اقتصاد پایدار

انتخاب 500 روستای مازندران به عنوان پایلوت طرح اقتصاد پایدار