مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 09:292023-02-13بين الملل

آمریکا در خصوص سفر به روسیه به شهروندانش هشدار داد


سفارتخانه ایالات متحده در روسیه با صدور بیانیه ای به شهروندان آمریکایی در خصوص سفر به مسکو در ارتباط با جنگ اوکراین هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دفتر نمایندگی ایالات متحده آمریکا در بیانیه ای که بر روی وب سایت سفارتخانه آمریکا در روسیه قرار گرفته بود به شهروندان آمریکایی در خصوص سفر به روسیه هشدار داد.

بنا بر گزارش خبرگزاری ریانووستی، در پیام هشدار ایالات متحده که بر روی وب سایت سفارتخانه آمریکا در روسیه منتشر شده بود، آمده بود که ایالات متحده به شهروندان خود توصیه می کند که در ارتباط با عملیات نظامی روسیه در اوکراین از سفر به روسیه خودداری کنند.

دفتر نمایندگی دیپلماتیک آمریکا در بیانیه خود خطاب به شهروندان آمریکایی تأکید کرده بود: به واسطه پیامدهای غیرقابل پیش بینی تهاجم تمام عیار بی دلیل نیروهای ارتش روسیه به اوکراین، به روسیه سفر نکنید .

سفارتخانه آمریکا در روسیه در ادامه توصیه نامه خود برای شهروندان آمریکایی از دیگر دلایل پیشنهاد عدم سفر به روسیه به آزار و اذیت احتمالی شهروندان آمریکایی پس از بازداشت احتمالی، اجرای خودسرانه قوانین محلی، محدود بودن پروازها به روسیه و از روسیه، توانایی محدود سفارت برای کمک به شهروندان آمریکایی در روسیه و توانایی مقابله با تروریسم اشاره کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا در خصوص سفر به روسیه به شهروندانش هشدار داد

آمریکا در خصوص سفر به روسیه به شهروندانش هشدار داد