مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 09:362023-02-13فرهنگي

امیدواری به سینمای جنگ در اتاقکی گلی


شامگاه یکشنبه و در هفتمین شب از بیست و دومین جشنواره فیلم فجر شیراز، نمایش دو فیلم از ژانر دفاع مقدس در تالار حافظ شهرراز، تا حدودی رضایتمندی اهالی سینما را فراهم کرد تا با یک خاطره خوب به پیشواز آخرین شب این رویداد بروند.

- ! شاید کاندیدا شدن فیلم سینمایی اتاقک گلی در 12 بخش و بُرددن 4 سیمرغ بلورین چهلمین جشنواره فیلم فجر، باعث شد تا یک شب پس از برگزاری مراسم اختتامیه، مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اقدامی به موقع، جدول اکران فیلم ها را تغییر داده و یکی از بهترین تولیدات سینمایی این دوره از جشنواره را برای مخاطبان در تالار نوستالژیک حافظ شیراز، روی پرده ببرند.

نخستین فیلم سینمایی محمدعلی عسگری کارگردان 44 ساله تهرانی درباره اتفاق تلخی است که توسط گروهک تروریستی منافقین و چند روز پس از پذیرش قطعنامه و پایان رسمی جنگ 8 ساله رقم خورد.

روایتی متفاوت و تاثیرگذار از جانفشانی سربازان غیور ایران و در کنار آن پرداختن به یک ماجرای عاشقانه که با پایانی درخشان همراه می شود.

این فیلم دست کم در دقایق اولیه پس از اکران، آن قدر مخاطبان تالار حافظ را سر ذوق آورده بود که تعداد زیادی را مشتاقانه به کافه کتاب کشاند تا درباره اتاقک گلی بشنوند و بگویند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری به سینمای جنگ در اتاقکی گلی

امیدواری به سینمای جنگ در اتاقکی گلی