مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 09:402023-02-13سياسي

دانشکده گرمسار ارتقاء یافت/ تحقق مطالبه 12ساله مردم


نماینده گرمسار و آرادان در مجلس، گفت: طی رایزنی های صورت گرفته بعد از 12 سال دانشکده فنی و مهندسی گرمسار رسماً به عنوان دانشگاه دولتی گرمسار شناخته خواهد شد.

- اردشیر مطهری در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه وزیر علوم تحقیقات و فناوری کابینه سیزدهم در سفر به استان سمنان و شهرستان گرمسار با حفظ استقلال و ارتقا این مرکز علمی به دانشگاه موافقت کرد، تاکید کرد: شاهد ارتقای دانشگاه گرمسار از این پس خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بعد از 12 سال دانشکده فنی و مهندسی گرمسار رسماً به عنوان دانشگاه دولتی گرمسار شناخته خواهد شد، افزود: در دیدار با وزیر علوم علاوه بر حفظ استقلال و ارتقا به دانشگاه، مسائلی مانند مجوز جذب 12 عضو هیأت علمی جدید نیز مصوب شده است.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس از مجوز اضافه شدن دو رشته جدید پرطرفدار دانشگاهی در گرمسار خبر داد و بیان کرد: اختصاص 50 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل آمفی تئاتر دانشگاه و تعمیر و تجهیز ساختمان های موجود از دیگر مصوبات دیدار با وزیر بود.

مطهری همچنین با اشاره به اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکلات تهیه و توزیع غذای دانشجویی، گفت: تاییدیه دفتر بودجه، تأیید نهایی تشکیلات تفضیلی، و نمودار سازمانی با عنوان دانشگاه گرمسار نیز در نشست با وزیر علوم کابینه سیزدهم اخذ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشکده گرمسار ارتقاء یافت/ تحقق مطالبه 12ساله مردم

دانشکده گرمسار ارتقاء یافت/ تحقق مطالبه 12ساله مردم