مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 09:432023-02-13سياسي

انتخاب 500 روستای مازندران به عنوان پایلوت طرح اقتصاد پایدار


علی اصغر احمدی مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به وجود 3هزار و 600 روستا در مازندران، افزود: حدود 2هزار و 227 روستا دارای دهیاری است که مدیریت آن توسط دهیاران در سطح روستاهای استان دنبال می شود و اداره کل امور روستایی استانداری مازندران هم در سیاست گذاری ها و هم حمایت اداری در سطح دهیاری ها و شوراها امور مربوط به روستاها را مدیریت می کند.

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران بیان کرد: در دولت سیزدهم علاوه بر اینکه توانستیم برای همه دهیارانی که چه ابقا شدند و چه برای آنهایی که جدید منصوب شدند با فرآیند اداری احکام را صادر کنیم و مشغول انجام کار هستند.

احمدی ادامه داد: علاوه بر آن در حمایت از حوزه عمرانی و اقتصادی روستاها در سال گذشته حدود 223 میلیارد تومان از محل اعتبارات حوزه روستایی توانستیم به دهیاری های استان تزریق کنیم و آنها هم در حوزه عمرانی و اقتصادی و مواردی که در بودجه دیده شده بود، کار کنند.

وی با اشاره به اینکه 192 پروژه دهیاران ما با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان از محل خودیاری مردمی، عوارض و عایدات در بستر روستا به مرحله اجرادرآمد، تصریح کرد: در حوزه اقتصاد همانگونه مقام معظم رهبری بر توسعه اقتصاد را روستاها تاکید کردند، با سیاستی که اعلام شده به زودی در فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب 500 روستای مازندران به عنوان پایلوت طرح اقتصاد پایدار

انتخاب 500 روستای مازندران به عنوان پایلوت طرح اقتصاد پایدار