مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 09:552023-02-13دانش

برگزاری مسابقه دانشجویی نانو در تیر سال 1402


دوازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو از تیرماه سال آینده برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دوازدهمین دوره مسابقه ملی فناوری نانو به عنوان رقابت علمی بزرگ با موضوع علم و فناوری، با هدف آموزش، رقابت و کسب و کار در تیرماه سال 1402 در سه مرحله با همکاری بنیاد آموزش فناوری نانو و بنیاد ملی نخبگان برگزار می شود.

این رقابت با حضور دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی در جهت شناسایی نخبگان نانویی کشور و همچنین ارتقای سطح گفتمان علم و فناوری نانو در دانشگاه ها خواهد بود، بر این اساس برگزیدگان این مسابقه از جوایز ویژه شامل امتیاز بنیاد ملی نخبگان، مدال مسابقه، مجوز ورود به نانو استارت آپ، مجوز ورود به شبکه مدرسان فناوری نانو، گرنت پژوهشی، گرنت آموزشی و وجه نقد برخوردار می شوند.

برگزیدگان همچنین مشمول دریافت مدال طلا، نقره و برنز مسابقه ملی فناوری نانو و اهدای بیش از یک میلیارد ریال جوایز نقدی و گرنت پژوهشی خواهند شد.

مرحله نخست دوازدهمین مسابقه ملی نانو از اول تا 3 تیرماه 1402 به صورت غیرحضوری (آنلاین) برگزار می شود و 300 نفر برتر این مرحله، وارد مرحله دوم می شوند.

این نفرات در مرحله دوم که به صورت حضوری در روز 30 تیرماه 1402 در حوزه های سراسر کشور برگزار خواهد شد، با یکدیگر به رقابت علمی می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه دانشجویی نانو در تیر سال 1402

برگزاری مسابقه دانشجویی نانو در تیر سال 1402