مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 10:002023-02-13بين الملل

برلوسکنی: اگر نخست وزیر ایتالیا بودم هرگز با زلنسکی دیدار نمی کردم


نخست وزیر 86 ساله اسبق ایتالیا با کمک های نظامی و مالی به دولت اوکراین در حمایت از این کشور در جنگ با روسیه مخالفت کرده و خواستار قطع این کمک ها، - نخست وزیر 86 ساله اسبق ایتالیا با کمک های نظامی و مالی به دولت اوکراین در حمایت از این کشور در جنگ با روسیه مخالفت کرده و خواستار قطع این کمک ها، برای رسیدن به صلح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از نشریه تایمز، سیلویو برلوسکنی، نخست وزیر اسبق ایتالیا که یکی از اعضای دولت راستگرای فعلی این کشور است، در مصاحبه ای ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین را از بابت جنگ راه افتاده در کشورش مقصر دانست و خواستار آن شد که آمریکا حمایت های نظامی و مالی خود از دولت اوکراین را با هدف وادار کردن این دولت برای پیگیری کردن صلح متوقف کند.

برلوسکنی در مصاحبه ای با خبرنگاران که در ضمن شرکتش در یک انتخابات منطقه ای در شهر میلان ایتالیا ایراد کرد ظاهرا از جورجیا ملونی، نخست وزیر ایتالیا به خاطر دیدارش با زلنسکی در حاشیه نشست چند روز پیش شورای اروپا در بروکسل انتقاد کرد.

برلوسکنی که دوست ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه است، اظهار کرد: پرسیدید که من اگر بودم با زلنسکی صحبت می کردم؟ اگر من نخست وزیر ایتالیا بودم هرگز وارد این مذاکره نمی شدم چون ما شاهد نابودی کشور او و کشتار سربازان و شهروندان کشور او هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برلوسکنی: اگر نخست وزیر ایتالیا بودم هرگز با زلنسکی دیدار نمی کردم

برلوسکنی: اگر نخست وزیر ایتالیا بودم هرگز با زلنسکی دیدار نمی کردم