مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 10:102023-02-13حوادث

انسداد راه ارتباطی 15 روستای همدان/ تا عصر همه راه ها باز می شود


معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان گفت: طی 24 ساعت گذشته 26 هزار و 800 کیلومتر-باند از محورهای مواصلاتی استان همدان برف روبی و نمک پاشی شد.

- ایسنا/همدان معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان گفت: طی 24 ساعت گذشته 26 هزار و 800 کیلومتر-باند از محورهای مواصلاتی استان همدان برف روبی و نمک پاشی شد.

جواد نگاهداری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بارش سنگین برف از بامداد روز یکشنبه در تمامی محورهای همدان آغاز شد و ارتفاع برف در برخی از مقاطع به بیش از 40 سانتی متر می رسد و با تلاش شبانه روزی نیروی های راهداری هیچ یک از راه های ارتباطی همدان مسدود نیست.

وی ادامه داد: طی 24 ساعت به 220 راننده و مسافر گرفتار در برف و کولاک امداد رسانی و اسکان موقت داده شد و در اکثر محورهای حدود 15 ساعت کولاک زمینی داشتیم.

نگاهداری خاطرنشان کرد: هم اکنون عملیات برفروبی و نمک پاشی محورهای مواصلاتی استان همدان، با به کارگیری 534 نفر نیروی راهدار، 362 دستگاه ماشین الات راهداری، 35 باب راهدارخانه و 50 اکیپ سیار در حال انجام است.

نگاهداری بیان کرد: به علت بارش سنگین برف راه ارتباطی 15 روستا مسدود است و همکاران بنده بعد از بازگشایی راه های اصلی و فرعی در اسرع وقت نسبت به بازگشایی راه این روستاها اقدام خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد راه ارتباطی 15 روستای همدان/ تا عصر همه راه ها باز می شود

انسداد راه ارتباطی 15 روستای همدان/ تا عصر همه راه ها باز می شود