مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 10:152023-02-13فرهنگي

هفته فرهنگی ایران در ترکمنستان آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هفته فرهنگی ایران در کاخ مقاملار فرهنگسرای دولتی ترکمنستان روز دوشنبه 23 بهمن با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، - هفته فرهنگی ایران در ترکمنستان با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر فرهنگ ترکمنستان و هنرمندان منتخب ایرانی به مدت 3 روز در شهر عشق آباد پایتخت ترکمنستان برپا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هفته فرهنگی ایران در کاخ مقاملار فرهنگسرای دولتی ترکمنستان روز دوشنبه 23 بهمن با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، غلامعباس ارباب خالص سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان، آتدایف معاون رییس کابینه وزرا در امور تجارت ترکمنستان و محمدرضا بهمنی معاون همکاری های علمی و فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی افتتاح شد.

ارباب خالص سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان در این مراسم گفت: مراسم رویداد بزرگ روز های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران را امروز در تالار فرهنگی مقام لار عشق آباد درحالی برگزار می کنیم که همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: رویداد فرهنگی حاضر حاصل توافقات رؤسای جمهور دو کشور سید ابراهیم رییسی و سردار بردی محمدوف در دیدار های خود طی یکسال و نیم اخیر و امضای سند بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته فرهنگی ایران در ترکمنستان آغاز شد

هفته فرهنگی ایران در ترکمنستان آغاز شد