مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 10:302023-02-13سياسي

برگزاری دوره وساطت ازدواج ویژه ائمه جماعت دانشگاه ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید محمد هاشمی با اشاره چالش و مشکلات اجرای سامانه همرسان در سطح کشور بیان کرد: سامانه همرسان در راستای ترویج و تسهیل همسان گزینی با مجاهدت های کارکنان مدیریت خانواده و ازدواج نهاد در مرحله اول ویژه .

- مدیر خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت: 50 تن از ائمه جماعت دانشگاه های استان تهران در دوره آموزشی وساطت ازدواج شرکت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید محمد هاشمی با اشاره چالش و مشکلات اجرای سامانه همرسان در سطح کشور بیان کرد: سامانه همرسان در راستای ترویج و تسهیل همسان گزینی با مجاهدت های کارکنان مدیریت خانواده و ازدواج نهاد در مرحله اول ویژه دانشگاهیان سراسر کشور فعال شد و در آینده فعالیت خود را برای عموم افراد ادامه می دهد.

وی ادامه داد: این سامانه ترکیبی از تکنولوژی با بکارگیری فرهنگ ایرانی اسلامی است و دانشجویان می توانند با ورود اطلاعات هویتی، ملاک ها و معیار های خود اقدام به انتخاب همسان کنند و در تمامی مراحل کارشناسان خانواده، واسطان ازدواج و مشاوران قبل از ازدواج متقاضیان را برای ایجاد آمادگی و انتخاب مناسب راهنمایی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره وساطت ازدواج ویژه ائمه جماعت دانشگاه ها

برگزاری دوره وساطت ازدواج ویژه ائمه جماعت دانشگاه ها