مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 10:352023-02-13سياسي

آغاز طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در شهرستان رزن


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رزن گفت: طرح مردمی کاشت یک میلیارد اصله درخت به صورت نمادین در این شهرستان آغاز شد.

- ناصر محققی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: همزمان با سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی ایران و راهپیمایی مردمی روز 22 بهمن، با حضور امام جمعه محترم شهرستان، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رزن و مسئولین ادارات شهرستانی و قشرهای مردمی با غرس سه نهال میوه، طرح ملی کاشت یک میلیاد درخت در سراسر کشور آغاز شد.

وی با بیان اینکه طرح مردمی کاشت یک میلیارد اصله درخت به صورت نمادین در شهرستان رزن آغاز شد، اظهار کرد: اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آماده عقد تفاهمنامه با تمامی ادارات و دهیاران در راستای اجرای این طرح است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رزن با بیان این مطلب که در پی دستور آیت الله رییسی، اجرای پویش مردمی کاشت یک میلیارد درخت در شهرستان رزن نیز همزمان با راهپیمایی 22 بهمن با حضور مسئولین شهرستانی و با کاشت سه نهال به همراه پخش بروشورهای آموزشی و بنرهای تبلیغاتی آغاز شد؛ افزود: شروع این طرح از سال 1402 بوده و مجموعه منابع طبیعی، امسال بر تولید نهال مرغوب و عقد تفاهم نامه با مجموعه های مختلف مردمی و اداری متمرکز خواهند شد و اصل طرح از سال آتی شروع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در شهرستان رزن

آغاز طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در شهرستان رزن