مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 10:542023-02-13حوادث

پاسخ پلیس راهور بوشهر به مخاطبان فارس من؛ «شبانه روزی هستیم»


گشت زنی های پلیس به صورت شبانه روزی انجام می شود و جای تعجب دارد که مخاطبین فارس من پویش دیده نشدن پلیس های راهور را درست کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، مخاطبان فارس من در تازه ترین مطالبه گری خود با عنوان پلیس راهور در شهر بوشهر اصلاً دیده نمی شود خواستار پیگیری این موضوع شدند.

  سرهنگ جابر پاپری رییس پلیس راهور استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در سطح شهر بوشهر گشت زنی های پلیس به صورت محسوس و نامحسوس در حال رخ دادن است.

  رییس پلیس راهور استان بوشهر افزود: گشت زنی های پلیس به صورت شبانه روزی انجام می شود و جای تعجب دارد که مخاطبین فارس من پویش دیده نشدن پلیس های راهور را درست کردند.

  وی با اشاره به حضور نیروهای راهور در سطح شهر بوشهر عنوان کرد: روزانه در سطح شهر تصادف هایی در حال وقوع است که همین نیروهای خدوم ما با رسیدن به موقع در محل حادثه خدمات خود را ارائه می کنند.

  این مقام مسؤول در خصوص گشت زنی های نیروی راهور پلیس توضیح داد: در سال جاری 25 درصد کاهش تصدفات فوتی ها را داشته ایم و به صورت مداوم گشت های پلیس در نقاط مختلف شهر حاضر شده اند.

  پاپری با بیان دلیل دیده نشدن پلیس راهور در شهر بوشهر اظهار کرد: شاید به علت گستردگی شهر بوشهر نیروهای پلیس در سطح محلات جنوبی و تنگک ها در حال رفت و آمد باشند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ پلیس راهور بوشهر به مخاطبان فارس من؛ «شبانه روزی هستیم»

پاسخ پلیس راهور بوشهر به مخاطبان فارس من؛ «شبانه روزی هستیم»