مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 10:552023-02-13فرهنگي

نقش سینما و تلویزیون در ترویج پیوند بین مردم و همدلی


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: سینما و تلویزیون می تواند به عنوان دارویی اجتماعی در ترویج پیوند بین مردم و فرهنگ گذشت و همدلی نقش پررنگ در جامعه ایفا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اصغر جهانگیر در اکران خصوصی یکی از فیلم های بنیاد سینمایی فارابی در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر گفت: قضاوت های عجولانه و سطحی نگرانه و نبود شفافیت و دوگانگی در فکر و عمل و استفاده نکردن از تجارب دیگران و مشورت نکردن با افراد امین و معتمد در افراد می تواند موجب آسیب های جبران ناپذیری باشد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در خصوص فیلمی که بر اساس جنبش me too ساخته شده است، بیان کرد: دنیای جدید سینما و تلویزیون و سایر رسانه ها در فرهنگ سازی و تبدیل انسان امروزی به آن مدل های خودخواسته ای که در دیگران جستجو می کنند که از آن به الگوسازی تعبیر می شود، نقش پررنگی دارند.

وی درباره نقش سازمان ها و نهادهای هنری برای ترویج فرهنگ های انسانی در جامعه عنوان کرد: به نظر می رسد بنیاد فارابی و مجموعه هایی که تلاش می کنند با زبان هنر مطالب خودشان را بیان کنند می توانند در دنیای امروز که اصل هنر و استفاده صحیح از آن برای توسعه ارزش ها، آداب اجتماعی و روابط بین فردی و اجتماعی بسیار مهم است، تأثیرگذار باشند و از این رو نباید از آن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش سینما و تلویزیون در ترویج پیوند بین مردم و همدلی

نقش سینما و تلویزیون در ترویج پیوند بین مردم و همدلی