مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 11:102023-02-13سياسي

واکنش یک نماینده مجلس به تصمیم دولت برای تشکیل سازمان بازرگانی


یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: لازم است که دولت تجدید نظر جدی در تصمیم خود برای تشکیل سازمان بازرگانی داشته باشد.

- یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: لازم است که دولت تجدید نظر جدی در تصمیم خود برای تشکیل سازمان بازرگانی داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا عباسی نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در 100 سال گذشته حداقل 11 بار وزارت بازرگانی با وزارت صنایع و معادن ادغام و مجدداً تفکیک شده است ، اظهار کرد: این مسئله نشان می دهد یک ایراد اساسی در این بین وجود دارد و متاسفانه کسی کارشناسانه به این موضوع نمی پردازد.

وی افزود: یکی از مشکلات مبتلابه ای که هم در وزارت صمت و هم در وزارت جهاد کشاورزی وجود دارد، مسئله عدم هماهنگی بخش تولید، صادرات و واردات است.

البته با تصویب قانون تمرکز وظایف در وزارت جهاد کشاورزی یا همان قانون انتزاع در سال 91، مشکل ناهماهنگی در این وزارتخانه کمی سامان پیدا کرد ولی متاسفانه دولت آقای روحانی به ویژه در 2 سال پایانی خود این قانون را به شکل سلیقه ای اجرا کرد و موجب بروز مشکلات زیادی برای فعالان بخش کشاورزی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش یک نماینده مجلس به تصمیم دولت برای تشکیل سازمان بازرگانی

واکنش یک نماینده مجلس به تصمیم دولت برای تشکیل سازمان بازرگانی