مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 11:202023-02-13بين الملل

عزم پارلمان اسراییل برای موافقت با اصلاحات قضایی و نگرانی از آغاز اعتراضات


چند گروه شغلی اسراییلی قصد دارند پس از موافقت پارلمان با اصلاحات قضایی مورد مناقشه، امروز (دوشنبه) دست به اعتراض بزنند.

- چند گروه شغلی اسراییلی قصد دارند پس از موافقت پارلمان با اصلاحات قضایی مورد مناقشه، امروز (دوشنبه) دست به اعتراض بزنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، در حالی که قرار است کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) بخشی از اصلاحات جنجالی قضایی را تصویب کند، پیش بینی می شود امروز تظاهرات بزرگی مقابل ساختمان کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در قدس اشغالی بر پا شود.

ده ها هزار اسراییلی از چند هفته قبل علیه برنامه های کابینه بنیامین نتانیاهو برای تضعیف عامدانه دادگاه عالی این رژیم تظاهرات کردند.

این معترضان نگران این هستند که اصلاحات مورد نظر کابینه نتانیاهو، فرصتی را برای فرار او از محکومیت در پرونده فساد فراهم کند.

هدف از اصلاحات یاد شده، این است که به کنست این اختیار داده شود که بتواند قطعنامه های دادگاه عالی را با اکثریت عادی لغو کند و همچنین سیاستمداران در انتصاب قضات نفوذ بیشتری پیدا خواهند کرد.

نتانیاهو در سخنرانی که در ابتدای نشست های هفتگی کابینه در روز یکشنبه داشت، به تظاهرکنندگان در خصوص اقدامات خشونت آمیز هشدار داد و اظهار کرد: می خواهم از فراخوان ها برای قانون شکنی، نافرمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم پارلمان اسراییل برای موافقت با اصلاحات قضایی و نگرانی از آغاز اعتراضات

عزم پارلمان اسراییل برای موافقت با اصلاحات قضایی و نگرانی از آغاز اعتراضات