مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 11:452023-02-13ورزشي

دانشجویان ورزشکار چهارمحال و بختیاری در اردبیل خوش درخشیدند


رییس هیات ورزش های دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: در بخش تیمی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در رشته های پاورلیفتینگ و پرس سینه مقام دوم مسابقات کشوری را به دست آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، علی همتیان گفت: مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه پیام نور اردبیل برگزار شد.

رییس هیات ورزش های همگانی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تیم دانشجویی استان به مربیگری مهزیار انصاری در این دوره از مسابقات شرکت کرد.

وی ادامه داد: در وزن 93 کیلوگرم رده سنی آزاد مهدی صالح پور مقام سوم رشته های پرس سینه و پاورلیفتینگ، در وزن 105 کیلوگرم رده سنی آزاد امین قادری مقام اول رشته پاورلیفتینگ و مقام سوم رشته پرس سینه را از آن خود کردند.

همتیان افزود: احسان توسلی مقام سوم رشته پرس سینه، در وزن 120- رده سنی آزاد احسان توسلی مقام دوم رشته پاورلیفتینگ و در وزن 120+ رده سنی آزاد محمدحسن رییسی مقام سوم رشته های پرس سینه و پاورلیفتینگ را از آن خود کردند.

وی بیان کرد: در بخش تیمی نیز دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در رشته های پاورلیفتینگ و پرس سینه مقام دوم این دوره از مسابقات را به دست آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان ورزشکار چهارمحال و بختیاری در اردبیل خوش درخشیدند

دانشجویان ورزشکار چهارمحال و بختیاری در اردبیل خوش درخشیدند