مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 11:572023-02-13سياسي

تصفیه خانه شهر جدید هشتگرد تا 1402 ارتقاء می یابد


نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور تخصیص در نظر گرفته شده برای استفاده از آب سد طالقان ، اقدامات لازم برای ارتقای ظرفیت تصفیه خانه آب شهر جدید هشتگرد در حال انجام است و پیش بینی می شود تا خرداد سال 1402 به سرانجام برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی، در دیدار با مدیر کل آبفای البرز به همراه معاون بهره برداری آبفای استان و مدیر آبفای شهرستان ساوجبلاغ، گفت: اولویت اصلی در حوزه آب، تأمین آب شرب نظر آباد است.

حدادی افزود: به منظور تخصیص در نظر گرفته شده برای استفاده از آب سد طالقان ، اقدامات لازم برای ارتقای ظرفیت تصفیه خانه آب شهر جدید هشتگرد در حال انجام است و پیش بینی می شود تا خرداد سال 1402 به سرانجام برسد.

وی بیشترین مشکلات بخش آب را در روستاها ذکر کرد و گفت: شبکه فرسوده و لزوم حفر چاه های جدید و رعایت الزامات بهداشتی در مناطق استحصال آب از مواردی است که روستا ها با آن مواجهندو با اقدام جهادی مرتفع می شود.

لازم به ذکر است؛ در این دیدار دو تن از اهالی روستاهای حسنجون و سید آباد و خوروین هم حضور یافته و با بیان مشکلات توسط آنها، مدیرعامل آبفای البرز دستور رسیدگی به آنها را صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه خانه شهر جدید هشتگرد تا 1402 ارتقاء می یابد

تصفیه خانه شهر جدید هشتگرد تا 1402 ارتقاء می یابد