مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 12:152023-02-13ورزشي

سیرک اپوزیسیون در «جرج تاون»/ غریبه های سیاسی، سیاستمدار می شوند!


گردهمایی جمعی نامأنوس با سیاست و فاقد گفتمان از فوتبالیست و بازیگر گرفته تا تجزیه طلب و سلطنت طلب در نمایشی تکراری از رسانه های غربی بیش از آنکه اثرگذار باشد به یک سیرک سرگرم کننده شبیه بود.

- خبرگزاری مهر ؛ گروه سیاست – زینب رجایی: حوادث ماه های اخیر در ایران و آغاز موج اعتراضات، به فرصتی برای به میدان آمدن اپوزیسیونی تبدیل شد که پیش از این یا گمنام و ناشناخته بودند یا در سایه حمایت رسانه های سعودی و انگلیسی هر از گاهی فعالیتی حاشیه ای داشتند.

پراکندگی های فکری و سیاسی اپوزیسیون از همان ابتدای کار، مانع از اتحاد و دستیابی به گفتمان واحد در میان آنها شده است، تاجاییکه حتی بر سر یک پرچم واحد و تمامیت ارضی ایران نیز به نقطه اشتراکی نمی رسند.

تلاش مخالفان جمهوری اسلامی و عدم دستیابی به نتیجه، منجر به آن شده است که آنها تمرکز گفتمانی را از دست داده و هر دم حرف تازه ای بزنند.

آنها در گام اول، بحث ائتلاف را به میان کشیدند.

ماجرای ائتلاف از شب سال نوی میلادی آغاز شد که رضا پهلوی ، حامد اسماعیلیون ، مسیح علینژاد ، علی کریمی ، گلشیفته فراهانی و نازنین بنیادی با انتشار متن مشترکی از حساب کاربری خود در توییتر، سعی کردند جلوه ای از وحدت را به نمایش بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیرک اپوزیسیون در «جرج تاون»/ غریبه های سیاسی، سیاستمدار می شوند!

سیرک اپوزیسیون در «جرج تاون»/ غریبه های سیاسی، سیاستمدار می شوند!