مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 12:352023-02-13سياسي

فیروزی: رییس جمهور پیام وحدت آفرینی را در جامعه زنده کرد


یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: ادامه مسیر عفو پدرانه از سوی رییس جمهور این پیام را برای همه افراد جامعه دارد که دولت با هیچ کسی عناد و دشمنی نداشته و برای رضایتمندی مردم تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.

- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: ادامه مسیر عفو پدرانه از سوی رییس جمهور این پیام را برای همه افراد جامعه دارد که دولت با هیچ کسی عناد و دشمنی نداشته و برای رضایتمندی مردم تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.

رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت وگو با ایسنا، درباره تاثیرات دستور عفو گسترده مقام معظم رهبری و همچنین اعلام بخشودگی گروهی دیگر توسط رییس جمهور به منظور ایجاد وفاق ملی، بیان کرد: دستور عفو گسترده، اقدامی بسیار زیبا و دقیق و در شأن رهبری بود که صورت گرفت.

مقام معظم رهبری به عنوان پدر جامعه دستور عفو را صادر کردند که بسیار وحدت بخش و امید بخش بود.

چشم امید به خارجی ها مشکلی را حل نخواهد کرد وی در ادامه اظهار کرد: سیره بخشش و عفو در وجود پیامبر اکرم (ص) و ائمه ما وجود دارد و امیدوار هستیم افرادی که مورد عفو قرار می گیرند این ملاطفت و مهربانی مقام معظم رهبری را به دیده منت نگاه کرده و تلاش کنند در چهارچوب قانون، مطالبات خود را دنبال کرده و مطالب خود را بگویند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیروزی: رییس جمهور پیام وحدت آفرینی را در جامعه زنده کرد

فیروزی: رییس جمهور پیام وحدت آفرینی را در جامعه زنده کرد