مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 12:452023-02-13فرهنگي

قدردانی سردار احمدی مقدم از عوامل فیلم غریب


رییس دانشگاه عالی دفاع ملی پس از حضور در جشنواره فیلم فجر و تماشای فیلم سینمایی «غریب» ساخته محمد حسین لطیفی، از عوامل این فیلم قدردانی کرد.

- رییس دانشگاه عالی دفاع ملی پس از حضور در جشنواره فیلم فجر و تماشای فیلم سینمایی غریب ساخته محمد حسین لطیفی، از عوامل این فیلم قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار اسماعیل احمدی مقدم رییس دانشگاه عالی دفاع ملی پس از حضور در جشنواره فیلم فجر و تماشای فیلم سینمایی غریب ساخته محمد حسین لطیفی، به پاس قدردانی از دست اندرکاران تهیه و ساخت این اثر با ارزش و انقلابی دوران دفاع مقدس، متنی را به شرح زیر تقدیم کلیه عوامل ساخت این فیلم نمودند: بسمه تعالی پس از سی سال انتظار در مورد ساخت فیلمی که معرف شخصیت شهید محمد بروجردی باشد به همت مؤسسه فرهنگی و هنری اوج این مهم به انجام رسید.

در 4 سال همرزمی با آن شهید بزرگوار، چنان سلوک، اخلاق، صفات و تدبیری از او دیدم که آیینه تمام نما و راهنمای جاودان برای بنده و بسیاری از دیگر همرزمان آن عزیز گردید.

جا دارد از شخصیت پردازی بسیار زیبا در فیلم غریب که گمشده جوان امروزی و راهنمای مسئولان در میدان عمل و خدمت به مردم را به طرزی ساده و بی پیرایه و به دور از مبالغه و خارج از دسترس ساختن این الگوها به تصویر کشیده بود، از کارگردان محترم این اثر، جناب آقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی سردار احمدی مقدم از عوامل فیلم غریب

قدردانی سردار احمدی مقدم از عوامل فیلم غریب