مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 12:522023-02-13فرهنگي

زندگی خادم حسینیه اعظم زنجان مستند شد


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان زنجان از تولید مستند «دمنوش» خبر داد و گفت: این مستند به کارگردانی ابوالفضل گلفام و تهیه کنندگی حوزه هنری، - ایسنا/زنجان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان زنجان از تولید مستند دمنوش خبر داد و گفت: این مستند به کارگردانی ابوالفضل گلفام و تهیه کنندگی حوزه هنری، روایتی از زندگی یکی از خادمین حسینیه اعظم زنجان به نام صفر الماسی است.

امیر نعمتی پیش از ظهر امروز (24 بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدای سال 1401 تاکنون، 18 فیلم کوتاه داستانی، مستند و پویانمایی توسط فیلمسازان و هنرمندان زنجانی تولید شده است.

وی همچنین از تولید مستند دمنوش خبر داد و گفت: این مستند به کارگردانی ابوالفضل گلفام و تهیه کنندگی حوزه هنری، روایتی است از زندگی یکی از خادمین حسینیه اعظم زنجان به نام صفر الماسی که بخش قابل توجهی از وقت خود را در طول سال برای تدارک و آمادگی برای خدمت به عزاداران دسته حسینیه اعظم زنجان در یوم العباس (هشتم محرم) اختصاص داده است.

نعمتی اضافه کرد: مستند دمنوش تلاش دارد تا باورها و اعتقادات انسانی و روحیه و فرهنگ عاشورایی مردم زنجان به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در مدت زمان 15 دقیقه به تصویر بکشد و فیلمبرداری این مستند در دهه اول محرم سال 1401 انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی خادم حسینیه اعظم زنجان مستند شد

زندگی خادم حسینیه اعظم زنجان مستند شد