مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 13:052023-02-13اقتصادي

ثبت نام سفر عتبات تا 10 اسفندماه آغاز شد+ هزینه اعزام ها


ثبت نام سفر عتبات در قالب کاروان های زیر نظر سازمان حج و زیارت تا دهم اسفندماه انجام می شود و مشتاقان تشرف به این سفر زیارتی می توانند در یکی از کاروان های زمینی و هوایی نام نویسی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، سفرهای زیارتی به عتبات در ماه اخیر شاهد افزایش قیمت بود؛ تا جایی که حتی از نیمه دوم بهمن ماه هزینه این سفرها تا حدود 15 درصد گران شد و زائران برای ثبت نام در کاروان های زیر نظر سازمان حج و زیارت باید مبلغ بیش تری از هزینه اعلام شده در اوایل بهمن ماه بپردازند.

آغاز ثبت نام سفر عتبات تا 10 اسفند و احتمال افزایش هزینه اعزام اکنون ثبت نام در کاروان های عتبات تا دهم اسفندماه آغاز شده است و مشتاقان زیارت عتبات می توانند در ماه شعبان و اعیاد شعبانیه به اعتاب مقدسه عراق مشرف شوند.

البته به نظر می رسد از 11 اسفندماه که در آستانه نیمه شعبان است، اعزام ها با قیمت جدید آغاز خواهد شد و در صورت اختصاص پیدا نکردن ارز با قیمت مناسب به این سفرها، هزینه سفر عتبات افزایش یابد.

  هزینه سفر عتبات تا 10 اسفند چقدر است؟ هم اکنون هزینه سفر عتبات به صورت هوایی از حدود 13 تا 14 میلیون و 500 و به صورت زمینی از پنج میلیون و 400 هزار تومان تا هشت میلیون و 100 هزار تومان است که تفاوت اصلی هزینه سفرها مربوط به اسکان زائران در عراق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام سفر عتبات تا 10 اسفندماه آغاز شد+ هزینه اعزام ها

ثبت نام سفر عتبات تا 10 اسفندماه آغاز شد+ هزینه اعزام ها