مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 13:122023-02-13سياسي

برنامه ویژه تبلیغات اسلامی البرز برای عید مبعث


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز ضمن قدردانی از حضور به موقع و پرشور مردم غیور و بصیر استان البرز در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: امیدواریم تحت عنایت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری روز به روز بر عزت و اقتدار مردم افزوده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی ولایی برحق، در ادامه با اشاره به اینکه ایام جشن و سرور اهل بیت علیه السلام پیش رو است، افزود: ایام مبعث حضرت رسول اکرم صلی الله علیه وآله وسلم را پیش رو داریم که طراحی برنامه های ویژه این ایام فرخنده در سراسر استان در حال انجام است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه ویژه برنامه های مبعث با در نظر گرفتن گروه های سنی و حضور اقوام مختلف در استان البرز طراحی خواهد شد، ادامه داد: این برنامه ها را می توان در قالب مسابقات، جشن های محله ای، خیابانی، برپایی جشن و مولودی در هیات ها و مساجد، راه اندازی کارناوال شادی در سطح شهر، تقدیر از خانواده شهدا و جانبازان و.

برشمرد.

این مسئول نورافشانی خیابان ها و تجمعات هیات ها را از دیگر برنامه های جشن و سرور ائمه اطهار علیه السلام در استان البرز برشمرد و اضافه کرد: این آیین شور، نشاط و انرژی را به جامعه هدیه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ویژه تبلیغات اسلامی البرز برای عید مبعث

برنامه ویژه تبلیغات اسلامی البرز برای عید مبعث