مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 13:252023-02-13سياسي

5 ورکشاپ فنی و حرفه ای در شاهرود برگزار شد/اعزام مربی به روستاها


رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شاهرود با بیان اینکه طی ایام الله دهه فجر پنج ورکشاپ در این مرکز برگزار شده است، گفت: ارتقای شانس اشتغال و درآمدزایی هدف این طرح ها بود.

- فاطمه زهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه طی ایام الله فجر نمایشگاه توانمندی مهارت آموخته های مراکز فنی و حرفه ای در سه مرکز خواهران، برادران و تخصصی کشاورزی از تاریخ شانزدهم لغایت بیستم بهمن ماه برگزار شد، بیان کرد: پنج ورکشاپ آموزشی رایگان در کارگاه های ثابت برگزار شده است.

وی افزود: برگزاری ورکشاپ آموزشی در کمپ معتادان بهار زندگی ویژه بانوان رشته کسب و کار، دو ورکشاپ در صالح آباد و ابر حوزه صنایع غذایی و کشاورزی، جشنواره شیر برنج و دسر سنتی مصادف با روز پدر و نمایشگاه توانمندی مهارت آموخته ها در شهر رویان مهمترین برنامه های اجرا شده دهه فجر هستند.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شاهرود در پاسخ به این پرسش که این ورکشاپ ها و نمایشگاه ها چقدر می تواند به جذب علاقه مندان یادگیری مهارت کمک کند، تصریح کرد: از جمله مزیت این ورکشاپ ها در اینکه مردم از نزدیک با مربی و فضای کارگاه و محیط آشنا می شوند.

زهرابی اضافه کرد: مردم ساکن در این مناطق روستایی اصلاً از امکاناتی که فنی حرفه ای می تواند برای آنها دایر کند مطلع نیستند لذا این دوره ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 ورکشاپ فنی و حرفه ای در شاهرود برگزار شد/اعزام مربی به روستاها

5 ورکشاپ فنی و حرفه ای در شاهرود برگزار شد/اعزام مربی به روستاها