مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 13:402023-02-13دانش

دوازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو برگزار می شود


دوازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو، بزرگ ترین رقابت علمی با موضوع علم و فناوری در جهت شناسایی نخبگان نانویی کشور در دانشگاهها برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، دوازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو به عنوان بزرگ ترین رقابت علمی با موضوع علم وفناوری و با هدف آموزش، رقابت و کسب و کار، تابستان امسال در سه مرحله با همکاری بنیاد آموزش فناوری نانو و بنیاد ملی نخبگان در میان دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی علاقه مند، برگزار می شود.

این مسابقه در جهت شناسایی نخبگان نانویی کشور و همچنین ارتقای سطح گفتمان علم و فناوری نانو در دانشگاه ها برگزار خواهد شد.

برگزیدگان این مسابقه از جوایز ویژه شامل امتیاز بنیاد ملی نخبگان، مدال مسابقه، مجوز ورود به نانو استارت آپ، مجوز ورود به شبکه مدرسان فناوری نانو، گرنت پژوهشی، گرنت آموزشی و وجه نقد برخوردار می شوند.

جوایز دوازدهمین دوره مسابقه ملی فناوری نانو به تفکیک مقطع در دو دسته مقطع کارشناسی و مقطع کل به داوطلبان اعطا خواهد شد.

برگزیدگان این مسابقه از جوایز کسب امتیاز نخبگی از طرف بنیاد ملی نخبگان، کسب مجوز حضور در برنامه توسعه فناوری نانواستارت اپ؛ برنامه حمایت از راه اندازی استارت اپ های نانویی، مجوز حضور در مصاحبه آزمون توانمندی تدریس، اهدای مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو برگزار می شود

دوازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو برگزار می شود