مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 13:562023-02-13پزشكي

به ازای هر 74 تخت بیمارستانی در کشور یک مددکار اجتماعی داریم


رییس اداره مددکاری معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: هم اکنون به ازای هر 74 تخت بیمارستانی یک مددکار اجتماعی داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزای فارس،محمدحسین جوادی،رییس اداره مددکاری معاونت درمان وزارت بهداشت در مراسم روز ملی و جهانی مددکاری در دانشگاه علوم پزشکی ایران، با اعلام اینکه هم اکنون به ازای هر 74 تخت بیمارستانی یک مددکار اجتماعی داریم، گفت: بر اساس طرح کارسنجی که در 60 بیمارستان کشور انجام شد، از یک مددکار اجتماعی به ازای هر 200 تخت بیمارستانی در کشور هم اکنون به استاندارد یک مددکار به ازای 74 تخت بیمارستانی رسیده ایم.

وی افزود: ارتقای کیفیت خدمات و تدوین شاخص ها و پایش مداوم خدمات مددکاری، آموزش و ارتقای سطح دانش و آگاهی و توجه به مباحث انگیزشی مددکاران، پیگیری جایگاه و مزایای شغلی آنان و توسعه کمی و کیفی مددکاری، اقدامات دیگر اداره مددکاری طی سال های اخیر بوده است.

رییس اداره مددکاری وزارت بهداشت افزایش میزان آگاهی مدیران بیمارستان ها نسبت به مددکاری، توسعه همکاری درون بخشی و بین بخشی و ارتباط با نهادهای بین المللی و تفاهم نامه با صندوق کودکان سازمان ملل، افزایش مهارت های مددکاران در کنار آموزش را دیگر اقدامات این اداره معرفی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به ازای هر 74 تخت بیمارستانی در کشور یک مددکار اجتماعی داریم

به ازای هر 74 تخت بیمارستانی در کشور یک مددکار اجتماعی داریم