مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 14:002023-02-13اجتماعي

بارش نیم متری برف در همدان


کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: طی شبانه روز گذشته شاهد بارش برف در تمام نقاط مختلف استان بودیم در برخی نقاط بارش برف بیش از نیم متر گزارش شده است.

- محمد حسن باقری شکیب در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بارش برف در موسی آباد اسدآباد به 55 سانتیمتر رسیده و در سعیدیه همدان هم 50 سانتیمتر ارتفاع برف گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به بارندگی ها شاهد آب حاصل از برف در نقاط مختلف استان هستیم افزود: بیشترین بارش ها در همه کسی بهار با 57 میلیمتر، موسی آباد اسدآباد با 46 میلیمتر، جوکار ملایر 36 میلیمتر، سعیدیه همدان 33 میلیمتر و در ایستگاه فرودگاه همدان 18 میلیمتر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه امروز دوشنبه رفته رفته از ابرناکی ها کاسته خواهد شد و از فردا سه شنبه اواخر روز فعالیت سامانه بارشی دیگری را به شکل ضعیف در استان تا اواخر وقت روز چهارشنبه پیش بینی می شود افزود: به نظر می رسد در برخی از مناطق جنوبی استان فعالیت این سامانه بهتر باشد و بارش هایی را به شکل برف و در پاره ای از نقاط به شکل برف و باران از این سامانه شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه در نیمه شمالی استان بارش ها عمدتاً به شکل خفیف خواهد بود بیان کرد: از روز پنج شنبه با عبور سامانه بارشی از استان کاهش نسبی دماها را مجدداً پیش رو خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش نیم متری برف در همدان

بارش نیم متری برف در همدان